Markalaştırma

Günümüzde, tüm ticari iletişiminin %83’ünün, tek bir duyuya – gözlerimize hitap ettiğini biliyor muydunuz? Bu da, diğer dört duyunun ihtiyacını karşılaması için önemsiz bir 17%’i bırakır. Günlük duygularımızın %75’inin, neyi kokladığımızdan etkilenmesi ve ruh halinin pozitif bir sese maruz kaldığında %65’lik değişme ihtimal durumu,olağanüstü bir veridir.Bu, duyularımızın öneminin markalaşmak işinde tamamen gözden kaçırılmış olması demenin uzun yoludur.

Yaş, konum, işe aldırmaksızın, markalaşmanın önemini hepimizin anlaması gerekmektedir.Biz, kendi şirketlerimizin İcra Kurulu Başkanlarıyız (CEO) :Ben AŞ.Günümüzde bir işte başarılı olmak için en büyük görevimiz Ben markasının baş pazarlamacısı olmaktır.

Marka Kimliği

Başarılı bir marka nasıl oluşturulur? Tabiki, şirketinizin, ürününüzün veya servisinizin değer ve özünü yaratıp devam ettiren tasarım ve ileti sistemi çok önemlidir. Ve evet, söylemek, yapmaktan daha kolaydır.

Sizin markanız; web, reklam, medya, logo, kollateral ve kılavuzunuzu oluşturan görüntü ve kelimelerden mi ortaya çıkıyor?

Sizin markanızı kurmak kendi içinde zordur. Markanızın tanınması, şirketinizin değer ve kişiliğini yansıtması açısından önemlidir.Gerçek anlamda bulabileceğin ya da sahip olabileceğin potansiyel bir müşteri herhangibir yerde sizin markanızın etkisine girebilir.Elbette, websiteniz, logonuz ve baskı malzemeniz var fakat ya bunlar:

  • Bir toplantıda kartvizitiniz
  • Çalışanlarınızın davranış ve hizmetleri
  • Ürününüzün görünüşü ve dokunuşu
  • Bir toplantı yerindeki ilan veya reklam

Sizin markanız, aşağıdaki belirgin özellikler ile başlayan şirketinizle bağlantılı olan herhangi bir ve her tür bilginin simgeleştirilmesidir.Bu özellikler :

  • Şirket Kimliği
  • Logo Geliştirme
  • Palet ve İkon Renkleri
  • Tasarım Kılavuzları
  • Kurumsal Kırtasiye
  • Marka Genişlemesi

Markanızı ortaya çıkarma amacıyla, çağrışımlar ve beklentileri yaratmak için her zaman birçok yol vardır. Rhxo’da, markaları büyütmek bir yaşam tarzıdır.

Marka Araştırması ve Stratejisi

Her şeyi başından sonuna kadar markanızla düşünmeye hazır mısınız? Demek istediğimiz..başından sonuna kadar.Eğer şirketinizin uzun ömürlü sağlığı ve büyümesini düşünüyorsanız, marka geliştirmeniz öncelik olmalıdır.

Biz, doğamız gereğince, bir şeyleri önce kendimizle bağdaştırmamız gerekir.Daha sonra sizin neyi temsil ettiğinizi anlamamız gerekir.Markanızın kimliği, kişiliği ve vaati, müşterilerinizin ve toplumun anlamasını ve hatırlamasını istediğiniz tecrübe ve beklentileri ortaya koyar. Buradaki zorluk, tabiki de her müşteriyi olabildiğince özel ve tek yapmaktır. Şirketiniz pazar alanınıza ne demekte?

“Rhxo” markası , geliştirmek ve devam ettirmek istediğimiz bir addır.Rhxo’nun yaratıcı derinliği ve kaynakları sizin markanızı sahip olması gereken kimlik türü ile birleştirebilir. Rhxo marka araştırmasını ve stratejisini çok ciddiye almaktadır.

Eğer şirketinizin marka yaratmaya ihtiyacı varsa, Rhxo’nun markanızı farklılaştırmasına izin verin.Rhxo’nun akıllıca düşünülmüş marka stratejisinden yararlanın.

İçerik ve İleti Sistemi

Eğer içerik kralsa, içerik geliştirme kraliçedir.

Sitenizin amacına uygun içeriği ile markası ayrılmaz ikilidirr.Müşterilerinizin ilgili kalmalarını sağlayan, tasarımdan sonra, içeriktir.

Rhxo’nun içerik geliştircileri teknik olarak ve yaratıcıklıkla araştırır, organize eder, düzeltir ve yazar.Yatırımın dönüşü (ROI) açısından olduğu kadar,SEO (arama motoru optimizasyonu) dostu olan bir içerik yaratmayı ve SEO merkezli düşünürler.Arama motorları yüksek kaliteli içeriklere açtırlar.Ve hepimiz içeriğin öneminin farkındayız.

Orjinal bir içeriğe ihtiyacınız olduğunda Rhxo’nun yazı profesyonellerini hatırlayın.Biz, arama motorlarında rastgele, doldurarak anahtar kelime kullanımını uygun bulmuyoruz. Biz, ulaşılması gereken kişilerin ilgisini çekmesi için yazarız. Rhxo’da içerik geliştiricisi ve arama motoru optimizasyon uzmanları, tasarımcılarımız kadar ustalardır.

Marka Desteği

Her şeyi başından sonuna kadar markanızla düşünmeye hazır mısınız? Demek istediğimiz..başından sonuna kadar.Eğer şirketinizin uzun ömürlü olmasını ve büyümesini düşünüyorsanız Rhxo sizin için idealdir, Rhxo marka imajını ve stratejisini çok ciddiye almaktadır.

Markanızın kimliği, kişiliği ve vaati, müşterilerinizin ve toplumun anlamasını ve hatırlamasını istediğiniz tecrübe ve beklentileri ortaya koyar. Buradaki zorluk, tabiki de her müşteriyi olabildiğince özel ve tek yapmaktır. Şirketiniz pazar alanınıza ne demekte?

Markanızın tanınmasını başardığınızda, pazarınızda markanızın pozitif olmasını sağlayın. Markanız hayat bulduğunda ve Pazar alanınızda tanındığında, idare edilmesi ve idare edilebilir olması gerekmektedir.Markanızı nasıl idare edeceksiniz?

Eğer şirketinizin marka değeri yaratmaya ihtiyacı varsa, Rhxo’nun markanızı farklılaştırmasına izin verin.